loader
Foto

Debut în forță pentru Iuliana Tudor cu „Vedeta populară” la TVR 1

E misiun ea realizat ă de Iulian a Tudor a fost, în cursul celei de-a doua părți, lider de audiență pe target național. „Vedeta populară” a fost vizionată, în momentul culminant, al desemnării câștigătorilor, de peste un milion de telespectatori.  

 

Timp de mai bine de o jumătate de oră, cea de-a doua ediție din sezonul 5 al emisiunii „Vedeta populară” de la TVR 1, difuzată duminică, 18 octombrie, a surclasat competiția la nivelul audienței naționale. Mai mult, peste 1.000.000 de români au văzut momentul în care doi concurenți – nu unul, cum se aștepta toată lumea! – au fost declarați câștigători și calificați în semifinală.

În intervalul 22.15-22.48, în medie, 887.000 de telespectatori au urmărit „Vedeta populară” la TVR 1, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 5% și o cotă medie de piață** de 12,7% la nivel național, punând principalul post al Televiziunii Române pe prima poziție în clasamentul audiențelor serii. De altfel, întreaga emisiune moderată de Iuliana Tudor a fost bine primită de public, TVR 1 situându-se, pe durata difuzării ei (21.00-22.48), în top 5 al audiențelor, pe toate segmentele de public.

Cel mai vizionat moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 22.31, când 1.015.000 de români din întreaga țară se aflau în fața micilor ecrane (rating de 5,8% și share de 14,6%). Atunci, Didi Ionuț Cojocariu din Suceava, un tânăr de 25 de ani cu master în economie, și doljeanca de numai 18 ani Maria Chivu, cea care a adus taraful „Florile-n crâng” în Studioul 1 al Televiziunii Române, primeau fericita veste că drumul lor, al amândurora, va continua la „Vedeta populară” spre Marele Trofeu și premiul de 100.000 de lei.

Ce mai urmează la „Vedeta populară” și ce surprize mai pregătește Iuliana Tudor pentru prietenii emisiunii vom afla în următoarele ediții ale sezonului 5 al celui mai... popular talent-show din România. „Vedeta populară” se vede la TVR 1 duminică seara, de la ora 21.00.

(w882) iuliana tu

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa datelor: Kantar Media

Prelucrarea datelor: SRTv

Copyright: ARMADATA SRL

 

7:00 Telejurnal matinal

*Matinal*Ştiri*Sport* Meteo

Prezintă: Laura Fronoiu şi Marius Popa / Maria Chiriţă şi Ionuţ Gheorghe

Producător Andreea Vişan şi Delia Nicola

Transmisiune directă

9:45 Teleshopping

 
„Dialog printre comploturi, cu misteriosul domn Virgil Măgureanu”. Joi, la „Dosar România” | VIDEO

Primul director al SRI face dezvăluiri într-un interviu acordat în exclusivitate jurnalistului TVR Răzvan Butaru pentru „Dosar România”. ...

Doamna Lia de la farmacie – un nou vis împlinit, vineri, la TVR 1

Pe 19 aprilie, Lia Bugnar îşi joacă propriul rol – cel care ar fi putut fi însăşi viaţa ei, dacă scena nu ar fi ales-o. Basti Ţopescu îi ...

„Breaking Fake News!”: despre „Marea resetare”

Duminică, 21 aprilie, ora 19.00, la TVR 1, Marian Voicu va dezbate, cu psihiatrul Gabriel Diaconu, teoria conspirației prin care un „guvern ...

 

#tvr1