Miercuri, 22 iunie, echipa „Maşini, teste şi verdicte” a ajuns în Italia, la Jeep Camp, un eveniment dedicat pasionaţilor de 4X4. Am descoperit povestea acestei maşini emblematice, de la 00:10, la TVR 1, TVR HD şi TVR+.
Editia este disponibila online pe TVR+.
Pentru episodul din această seară, 22 iunie, am călătorit la un eveniment minunat pentru toți pasionații de 4x4: Jeep Camp. Un loc în care italienii ce patronează acum compania americană au strâns toate modelele actuale, dar și istorice Jeep pentru ca noi să le testăm, să le pipăim, să vedem cum au evoluat lucrurile de-a lungul anilor.
Pe lângă acestea ei au adus și prototipuri Jeep, mașini care probabil nu vor ajunge niciodată în producția de serie dar pe care, din fericire, am putut să le conducem! Vedeți povestea noastră în episodul de astăzi difuzat și sâmbătă în reluare.
Continuăm apoi emisia cu primul test în România cu noul Focus RS - cei de la Ford ne-au dus pe Motorpark România unde susținut de instructorii Napoca Rally Academy, Tudor Bratu a învățat pe pielea lui ce înseamnă să nu pui frână în hot-hatch-ul Focus de 350 CP. Mai departe, el a călătorit la Stuttgart pentru a vedea în premieră mondială noul break de lux Mercedes-Benz - Clasa E Estate.
Încheiem episodul cu prezentări ale unor mașini ultra spectaculoase: Audi A5 și S5 Coupe pe care le vom conduce pentru episodul următor și conceptele MINI și Rolls-Royce pentru Centenarul BMW din acest an.
***
Mașini, Teste și Verdicte este difuzată pe TVR 1 şi TVR HD miercuri, la ora 00.10 şi sâmbătă, la ora 10:30, în reluare.
***
Emisiunea nu este despre inginerie și date tehnice. În schimb, vorbește cu pasiune despre mașini extraordinare și cu opinii credibile despre mașini normale, alege cu capul limpede între mașini bune și mașini proaste și, cel mai important, crează povești memorabile.Costin Giurgea și Tudor Bratu, testează de 10 ani cele mai noi mașini.
Pe scurt, echipa emisiunii Mașini, teste și verdicte a plecat de la ideea că mașinile sunt fiarele care ne aduc bucurie sau libertate, dar nu va uita niciodată că „cea mai bună mașină” e, de fapt, un concept relativ la nevoile fiecărui cumpărător.