Aproape un milion de telespectatori, în momentul de vârf al partidei din play off-ul Europa League, dintre „Viitorul” lui Hagi şi FC Salzburg. Întregul meci a fost urmărit de aproape 750.000 de români, în direct la TVR 1 şi TVR HD.
Tânăra echipă de la malul mării a susţinut, joi seară, meciul cu FC Salzburg din play off-ul Europa League, încheiat cu victoria în deplasare a austriecilor (1-3). Întâlnirea Viitorul Constanţa – FC Salzburg, comentată de Marian Olaianos şi Emil Hossu-Longin, a adus o medie de aproape 750.000 de telespectatori postului TVR 1, unde partida a fost transmisă în direct.
În medie, 745.000 de români au stat cu ochii pe televizor joi seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.43-23.34, un rating* mediu de 4,1% şi o cotă medie de piaţă** de 11% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe a treia poziţie în clasamentul audienţelor serii de 17 august. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida din play off-ul Europa League a fost urmărită de 405.000 de telespectatori (rating mediu 4,2%, share mediu 11,3%), dintre care 164.000 reprezintă targetul comercial (3,6% rating mediu, respectiv 11,1% cotă medie de piaţă).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat la ora 21.58, când 984.000 de români urmăreau transmisiunea directă a postului TVR 1 de la Ovidiu (rating 5,5%, share 13,4% la nivel naţional).
Viitorul Constanţa este a patra echipă din România care se confruntă în cupele europene cu FC Salzburg, după UTA, Steaua şi Astra. Returul va avea loc în Austria, pe 24 august.
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMA
Prelucrare: SRTv