loader
Foto

Consumatori nemulţumiţi, comercianţi vinovaţi

Ți se refuză repararea produsului în perioada de garanție? Ai comandat on-line și magazinul refuză returul acestuia în perioada legală? Articolul cumpărat nu corespunde cu ce ai comandat din magazin? Prețul de pe factură diferă de cel de pe site? Cum se poate rezolva un conflict apărut între consumatorul nemulțumit și comerciantul vinovat? Răspunsul, în ediţia de marți, 24 decembrie, a emisiunii ,,Oamenii și legea”.  

 

Oamenii și Legea

De la ora 13:00, invitatul Mihaelei OLARU este Robert ROŞU, avocat.

(w882) Oamenii si

În cazul în care ați cumpărat un produs și acesta nu corespunde cerințelor dumneavoastră, primul pas este depunerea unei reclamații, desigur doar după ce tentativele de rezolvare amiabilă a conflictului cu operatorul economic au eșuat. Formularul se depune la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, iar reclamația trebuie să conțină și detaliile comunicării cu firma care a vândut produsul sau a prestat serviciul la care vă referiți. Sunt trei posibilități de a depune o plângere la A.N.P.C.: poșta clasică pentru reclamație; în scris, în format electronic; depunere personală.

(w882) Oamenii si

Nu puteți depune o reclamație sau sesizare anonimă. Acestea nu vor fi luate în considerare. Aveţi grijă să completați toate datele necesare și să atașați cererii sau sesizării toate documentele necesare, adică factura fiscală, bonul fiscal sau chitanța, contractul, certificatul de garanție sau orice alte documente, după caz. Cererea va fi rezolvată în termenul legal doar din clipa în care furnizați toate aceste documente. De asemenea, dacă între timp ați reuşit să ajungeți la o întelegere cu agentul economic, aveți opțiunea pe site-ul A.N.P.C. de a renunța la plângerea depusă anterior.

(w882) Oamenii si

Ne puteţi trimite comentarii, întrebări, sugestii şi propuneri de teme prin mesaj la numărul de WhatsApp 0728.754.133, precum şi la adresa de e-mail oameniisilegea@tvr.ro.

(w882) Oamenii si

Moderator av. Mihaela OLARU

Echipa redacțională: Raluca AMZĂR, Liliana VĂDUVA

Producător Mihaela GRECU

***

Credit foto: Arhiva emisiunii „Oamenii şi legea” - Raluca AMZĂR

 

18:15 Punctul critic

* Dezbatere care aduce zilnic in fata telespectatorilor fenomene, trend-uri, probleme de interes, cu accent pe teme din sfera sociala, civica, culturala Punctul critic înseamnă atât echilibru, cât şi iminența schimbării. Este locul perfect pentru analiza unei situaţii /unui fenomen şi a potenţialului/ direcţiilor de evoluţie viitoare. Este locul în care, la nivelul societăţii, trebuie să aflăm, să înţelegem şi să cântărim care este drumul pe care dorim să continuăm, în respectiva privinţă.

*Mai păstrează românii tradiţiile?

Prezentatori: Măriuca Mihăilescu şi Corina Dănilă-jurnalisti TVR

Invitati:Emil Caramizaru, preot, Doina Isfanoni, cercetator etnolog,

prin zoom, Ciprian Stefan, manager Muzeul ASTRA, Sibiu, prin Zoom,

prin zoom, Cătălin Apostol, jurnalist, realizator film documentar „Satul-o lume in amurg”. Jurnalişti: Dana Rusu, Delia Apostol Hanzelik

Producatori: Mimi Necula Florenţa Dăscălescu. Regia artistică Dan Manoliu

înregistrare

Sezon nou

19:40 FILLER

financiar

 
Consumatori nemulţumiţi, comercianţi vinovaţi

Consumatori nemulţumiţi, comercianţi vinovaţi

publicat: luni, 23 decembrie 2024

Ți se refuză repararea produsului în perioada de garanție? Ai comandat on-line și magazinul refuză returul acestuia în perioada legală? ...

Divorţul şi cererile accesorii

Divorţul şi cererile accesorii

publicat: luni, 23 decembrie 2024

Cine poate cere divorțul în instanță și care ar fi motivele legale invocate? Cât durează procedura și ce sunt cererile accesorii? Când se poate ...

Filmul eveniment al anului, în premieră absolută pe micile ecrane la TVR 1!

Televiziunea Română oferă telespectatorilor un cadou cinematografic unic în luna decembrie: "Anul nou care n-a fost", un film regizat, scris și ...

 

#tvr1