Românii s-au arătat interesaţi de evenimentul Ferma în oraş , prezentat în ediţia din 14 septembrie a emisiunii de la TVR 1.
Viaţa satului, una dintre emisiunile constant urmărite şi apreciate de telespectatorii TVR 1, a reuşit şi duminica aceasta performanţa de lider de audienţă pe segmentul orar în care a fost difuzată.
Ediţia Viaţa satului din 14 septembrie a emisiunii a înregistrat din nou cifre notabile de audienţă, poziţionând TVR 1 pe primul loc în clasament, ca medie pe durata întregului program. Mai exact, 467.000 de români din întreaga ţară (cifră ce corespunde unui rating mediu de 2,5% şi unei cote medii de piaţă de 11,4%) au vrut să intre în atmosfera târgului Rural Fest de pe şoseaua Kiseleff din Capitală şi să afle mai multe despre Ferma în oraş. Prima parte a emisiunii, difuzată între orele 10.35-11.49 a fost urmărită, în medie, de 375.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu de 2% şi share mediu de 9,6%), iar cea de-a doua parte, difuzată de la ora 12.00 la 12.48, a adus la TVR 1 nu mai puţin de 608.000 de telespectatori, în medie (rating şi share medii de 3,3%, respectiv 13,9%).
Cel mai urmărit moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 12.44, cand 759.000 de români se uitau la Viaţa satului. Ratingul TVR 1 la nivel naţional, la ora menţionată, a fost de 4,1%, iar cota de piaţă - de 16,6%.
Filmată în inima Bucureştiului, la evenimentul Ferma în oraş, organizat de Reprezentanţa Comisiei Europeane pe Şoseaua Kiseleff din Bucureşti, ediţia Viaţa satului din 14 septembrie l-a avut, printre invitaţii ei, şi pe fostul comisar european pentru agricultură şi dezvoltare rurală, Dacian Cioloş. La dezbaterea moderată în direct de Gabriel Gherghescu au fost prezenţi atât producători agricoli, fermieri, vizitatori, cât şi oficialităţi care au legătură cu domeniul agricol.
Emisiunea poate fi urmărită şi online, pe portalul video al Televiziunii Române, TVR+, disponibil şi pe tabletă sau mobil. Aici puteţi descărca aplicaţiile TVR+ pentru IOS şi Android.
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv