loader

„Viaţa satului”, în preferinţele telespectatorilor TVR 1

Duminică, 3 decembrie, peste jumătate de milion de telespectatori au urmărit „Viaţa satului”, una dintre cele mai longevive emisiuni TVR.

 

Viaţa satului

De 60 de ani, „Viaţa satului” captează, săptămână de săptămână, atenţia telespectatorilor de toate vârstele, de la sate şi oraşe.

Duminică, în intervalul orar 10.35 - 12.47, reportajele despre reuniunea de la Bruxelles a tinerilor fermieri din Uniunea Europeană, despre cercetarea românească privind sănătatea oamenilor şi a animalelor, despre un sat din Maramureş condus de două femei - un sat în care s-a cheltuit 1 milion de euro pentru apă potabilă care nu e însă potabilă - sau cel despre „Olanda, ţara laptelelui” au fost urmărite, la nivel naţional, în medie, de 539 mii de telespectatori, reprezentând un rating* de 3% şi un share** de 9,7%.

„Viaţa satului” din 3 decembrie a plasat TVR 1 pe locul 1 în topul celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional, în rândul populaţiei cu vârsta peste 18 ani, cu o audienţă de 3,2% şi o cotă de piaţă de 10.3%.

Vârful de audienţă s-a înregistrat în a doua parte a emisiunii, în minutul 12.45, când, la „Viaţa satului” se uitau 856 de mii de telespectatori (rating 4,8%, share 13.7%, la nivel naţional).

Emisiunea „Viaţa satului”, care a împlinit anul acesta 60 de ani de existenţă pe micul ecran, este apreciată şi de telespectorii din mediul urban şi comercial, astfel că, duminică 3 decembrie, TVR 1 a înregistrat o audienţă medie de 2% şi o cotă de piaţă de 7%, pe ambele target-uri.

Alături de rubrica „Jurnalul satelor”, rubrica de ştiri a emisiunii, jurnaliştii vor continua şi seria de reportaje „Viaţa satului merge la şcoală”, în care ne prezintă starea şcolilor şi grădiniţelor din ţară.

Prima parte a emisiunii Viaţa satului de duminică, 3 decembrie, se găseşte pe canalul de YouTube al TVR:

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

14:30 Gala umorului

Producător Cosmin Dumitru

(Reluare)

16:00 Care pe care

*Prezentator Ruxandra Gheorghe Negrea

Singurul quiz show din România dedicat limbii române, un format dinamic și educativ, care îmbină competiția cu distracția. 4 concurenţi se întrec în 5 runde ce aduc în prim plan cele mai întâlnite greșeli gramaticale, capcanele în care cad jurnaliștii, ”influencerii”, cântăreții, oamenii obişnuiţi etc.

Producător Elena Stirbescu

Format Marius Toder (Media Factory)

Sezon nou

 
Contractul de donație, drepturi și obligații

Contractul de donație, drepturi și obligații

publicat: duminică, 23 noiembrie 2025

Ce înseamnă actul de donaţie, care sunt avantajele şi dezavantajele încheierii acestui tip de contract şi cum se poate contesta în caz de ...

Singurul quiz show dedicat limbii române, „Care pe Care”, revine la TVR 1 cu noi temerari ai cuvintelor

„Bine ați venit la concursul în care virgula e vedetă, iar greșelile nu se iartă, ci se vânează! În arena cuvintelor corecte intră sâmbătă, 22 ...

„Tu votezi România!”: Campania electorală pentru alegerile locale parțiale, la TVR

Televiziunea publică va difuza o serie de programe dedicate alegerilor din 7 decembrie, sub genericul „Tu votezi România!”

 

#tvr1