loader

„Viaţa satului”, în preferinţele telespectatorilor TVR 1

Duminică, 3 decembrie, peste jumătate de milion de telespectatori au urmărit „Viaţa satului”, una dintre cele mai longevive emisiuni TVR.

 

Viaţa satului

De 60 de ani, „Viaţa satului” captează, săptămână de săptămână, atenţia telespectatorilor de toate vârstele, de la sate şi oraşe.

Duminică, în intervalul orar 10.35 - 12.47, reportajele despre reuniunea de la Bruxelles a tinerilor fermieri din Uniunea Europeană, despre cercetarea românească privind sănătatea oamenilor şi a animalelor, despre un sat din Maramureş condus de două femei - un sat în care s-a cheltuit 1 milion de euro pentru apă potabilă care nu e însă potabilă - sau cel despre „Olanda, ţara laptelelui” au fost urmărite, la nivel naţional, în medie, de 539 mii de telespectatori, reprezentând un rating* de 3% şi un share** de 9,7%.

„Viaţa satului” din 3 decembrie a plasat TVR 1 pe locul 1 în topul celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional, în rândul populaţiei cu vârsta peste 18 ani, cu o audienţă de 3,2% şi o cotă de piaţă de 10.3%.

Vârful de audienţă s-a înregistrat în a doua parte a emisiunii, în minutul 12.45, când, la „Viaţa satului” se uitau 856 de mii de telespectatori (rating 4,8%, share 13.7%, la nivel naţional).

Emisiunea „Viaţa satului”, care a împlinit anul acesta 60 de ani de existenţă pe micul ecran, este apreciată şi de telespectorii din mediul urban şi comercial, astfel că, duminică 3 decembrie, TVR 1 a înregistrat o audienţă medie de 2% şi o cotă de piaţă de 7%, pe ambele target-uri.

Alături de rubrica „Jurnalul satelor”, rubrica de ştiri a emisiunii, jurnaliştii vor continua şi seria de reportaje „Viaţa satului merge la şcoală”, în care ne prezintă starea şcolilor şi grădiniţelor din ţară.

Prima parte a emisiunii Viaţa satului de duminică, 3 decembrie, se găseşte pe canalul de YouTube al TVR:

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

18:30 Punctul critic

* Moderator Ramona Avramescu

"Punctul critic” este locul unde faptele se confruntă cu promisiunile, iar vocea oamenilor intră în dialog cu cei aflați la putere.

​În fiecare seară, Ramona Avramescu aduce în fața telespectatorilor temele care merg direct la esența problemelor care ne privesc pe toți: pensii și salarii, reforme, siguranță publică, droguri, imigrație, apărare, politici sociale și economice.

De ce am devenit mai violenti ca societate?

De la incidentele in trafic si amenintarile pe social media, la bullying, violenta de limbaj si agresiuni in scoli. Suntem mai predispusi la violenta din cauza ritmului in care traim si a presiunii din bulele din social media? Cu ce efecte?

Invitati:

​Simona Jeles, psihoterapeut

Bogdan Iancu, antropolog

Monaliza Cârstea, director general, Agentia pentru Egalitate de Sanse

Dan Antonescu, criminolog

Producător Livia Şerban Iancu

sezon nou

19:45 Sport

Transmisiune directă

 
Miercuri, 10 decembrie, TVR 1 difuzează documentarul Recorder „Justiţie capturată”

Documentarul fenomen despre realitatea din sistemul de justiție, o investigaţie de mare impact, publicată chiar de Ziua Mondială Anticorupție şi ...

Războiul informațional de pe linia frontului, la „Breaking Fake News!”

Marian Voicu ne invită vineri, 12 decembrie 2025, ora 18.45, la TVR 1, la o nouă ediție „Breaking Fake News!”, prima emisiune din audiovizualul ...

Academia Română, Asociaţia Naţională Cultul Eroilor ”Regina Maria”, Ambasada Regatului Unit al Marii Britanii și Biserica Anglicană din București ...

 

#tvr1