Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
Viaţa satului, prima în topul programelor TVR 1 din acest weekend
Luni, 20 Iulie 2015
Emisiunea pe teme rurale de la TVR 1 s-a clasat din nou pe primul loc în preferinţele românilor. Aproape 575.000 de telespectatori au urmărit partea a doua a ediţiei de duminică, 19 iulie.

Viaţa satului, una dintre emisiunile constant urmărite şi apreciate de telespectatorii TVR 1, a reuşit şi duminica aceasta performanţa de a fi lider de audienţă, la nivel naţional şi urban pe segmentul orar în care a fost difuzată. Mai mult decât atât, partea a doua a ediţiei din 19 iulie a emisiunii a înregistrat, conform datelor furnizate de Kantar Media, cea mai bună audienţă dintre toate programele difuzate în săptămâna 13-19 iulie la TVR 1.

Viaţa satului din această duminică a performat din punctul de vedere al audienţei, confirmând încă o dată interesul românilor pentru problemele ce ţin de lumea satului. TVR 1 a înregistrat din nou cifre notabile de audienţă, poziţionându-se pe primul loc în clasament, ca medie pe durata întregului program, atât la nivel naţional, cât şi pe publicul urban. Mai exact, 472.000  de români din întreaga ţară (cifră ce corespunde unui rating* mediu de 2,6% şi unei cote medii de piaţă** de 12,3%) au urmărit, în medie, cele două părţi ale programului difuzat de la 10.35 la 12.48. Programul Viaţa satului a fost cel mai urmărit şi la nivel urban, 170.000 de telespectatori preferând sfaturile, recomandările şi reportajele echipei de realizatori TVR, ceea ce corespunde unui rating mediu de 1,7% şi unei cote medii de piaţă de 8,8%. Partea a doua a emisiunii (difuzată în intervalul orar 12.00–12.48) a urcat pe primul loc în clasamentul programelor TVR 1 din săptămâna 13-19 iulie, cu o medie de  573.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu de 3,1%, share mediu de 13,6%). Vârful de audienţă s-a înregistrat la 12.44, tot în partea a doua a emisiunii, când 744.000 de telespectatori urmăreau reportajul Danei Constantinescu despre „Unde îşi face românul de la ţară concediul”, (rating de 4% şi 16,8% cotă de piaţă).

În ediţia din 19 iulie, telespectatorii au putut urmări reportaje precum „Baza de date însămânţări artificiale" (reportaj de Doru Dumitriu), „Cultura de soia", reportajul lui Alexandru Popescu, „Prelucrare cireşe la Buzău"( semnat Ovidiu Dinescu), „Portret de fermier"(tot al lui Doru Dumitriu), „AFIR", un reportaj de Alexandru Popescu.

Partea a doua a programului a inclus un Jurnal al satului, dar şi reportajele „Piatra sau betonul?”, de Marian Eftimie, materialul lui Dumitru Bădiţa despre „Sera cu minuni", „Plante mediteraneene (oregano, rosii negre)", al lui Doru Dumitriu şi „Unde îşi face românul de la ţară concediul", un reportaj de Dana Constantinescu.

Şi în 2015, Viaţa satului, emisiunea dedicată actualităţii rurale, confirmă prin audienţele obţinute interesul publicului pentru unul dintre cele mai logevive programe ale TVR 1. Duminică de duminică, românii sunt prezenţi în faţa micilor ecrane, pentru a afla de la Dana Constantinescu informaţii utile despre sectorul rural şi dezvoltarea acestuia.

Emisiunea poate fi urmărită şi online, pe portalul video al Televiziunii Române, TVR+, disponibil şi pe tabletă sau mobil. Aici puteţi descărca aplicaţiile TVR+ pentru IOS şi Android.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv