Viaţa satului , una dintre emisiunile constant urmărite şi apreciate de telespectatorii TVR 1, a reuşit şi duminica aceasta performanţa de lider de audienţă pe segmentul orar în care a fost difuzată.
Ediţia Viaţa satului din 29 ianuarie a emisiunii a înregistrat cifre notabile de audienţă, poziţionând TVR 1 pe primul loc în clasament, ca medie pe durata întregului program. Mai exact, 605.000 de români din întreaga ţară (cifră ce corespunde unui rating mediu de 3,4% şi unei cote medii de piaţă de 10,3%) au vrut să afle noutăţile privind viaţa la ţară. Prima parte a emisiunii, difuzată între orele 10.35-11.49 a fost urmărită, în medie, de 536.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu de 3% şi share mediu de 9,4%), iar cea de-a doua parte, difuzată de la ora 12.00 la 12.48, a adus la TVR 1 nu mai puţin de 711.000 de telespectatori, în medie (rating şi share medii de 4%, respectiv 11,5%).
Cel mai urmărit moment al emisiunii s-a înregistrat la ora 12.34, cand 862.000 de români se uitau la Viaţa satului. Ratingul TVR 1 la nivel naţional, la ora menţionată, a fost de 4,8%, iar cota de piaţă - de 13,5%.
Ediţia Viaţa satului din 29 ianuarie a oferit celor interesaţi sfaturi privind seminţele de legume şi tehnologia, reportaje despre fondurile europene accesate în comuna Ruşii-Munţi din judeţul Mureş, dar şi despre fermele Asociaţiei crescătorilor de vaci „HolsteinRo”. Tot duminică, Viaţa satului a difuzat reportajul „Calea Lactee trece prin Valea Gurghiului", despre crescătorii de vaci de lapte şi despre fabrica de brânzeturi din Ibăneşti.
În partea a doua a emisiunii, „Jurnalul satului” a adus cele mai noi informaţii de interes pentru mediul rural, reportajul „Fierarul şi învăţătoarea – despre ce îşi doresc oamenii după vot" şi partea a doua a seriei „Fermele de vaci din Olanda".
Emisiunea poate fi urmărită şi online, pe portalul video al Televiziunii Române, TVR+, disponibil şi pe tabletă sau mobil. Aici puteţi descărca aplicaţiile TVR+ pentru IOS şi Android.
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMADATA SRL, date prelucrate SRTv