loader

„Dosar România” pune TVR 1 în topul celor mai urmărite televiziuni

În minutul de aur, peste jumătate de milion de telespectatori au ales reportajul „Băile Herculane, o istorie în ruină”

 

Dosar România

Noul sezon de reportaje „Dosar România” a clasat TVR 1 în Top 5 cele mai urmărite televiziuni. Sâmbătă seara, peste 360.000 de români, în medie, au urmărit dezvăluirile celei de-a doua ediţii „Dosar România”, „Băile Herculane, o istorie în ruină“. Reporterii TVR 1 au adus în fața telespectatorilor un subiect dureros: starea deplorabilă în care se află una dintre cele mai vechi și iubite stațiuni ale lumii, Băile Herculane. TVR 1 a înregistrat în intervalul orar 21.00 - 21.48, un rating* mediu de 2% și şi o cotă medie de piaţă** de 4,3 la nivel naţional.

„Dosar România este o emisiune reportaj cu mare potenţial de a deveni emisiunea de anchete jurnalistice pe care televiziunea publică trebuie să o aibă în grila de programe”, a declarat Doina Gradea, Director General Interimar SRTv.

Cel mai urmărit moment al orei de publicistică de sâmbătă seară s-a înregistrat la ora 21.45, când nu mai puţin de 510.000 de români urmăreau „Băile Herculane, o istorie în ruină“, un reportaj semnat de Cătălin Apostol și prezentat de Irina Păcurariu (rating 2,8%, share 6,1% la nivel naţional).

În ceea ce priveşte publicul din mediul urban 18+, peste 150.000 telespectatori au ales postul public de televiziune în intervalul orar 21.00 - 21.48, iar TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 1,8% și 3,8 cotă medie de piață.

În fiecare sâmbătă, de la ora 21.00, TVR 1 propune o oră de publicistică de cea mai bună calitate. „Dosar România”este o producţie de colecţie, prin care realizatorii încearcă să-i aducă pe telespectatori mai aproape de lumea în care trăiesc. „Dosar România” este o emisiune de reportaje, documentare şi anchete despre istoria pe care o trăim astăzi și dezvăluie poveşti care au rămas în umbra evenimentelor zilnice şi ale ştirilor de moment.

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMA

Prelucrare: SRTv

4:20 Meteo (R)

(Reluare)

4:25 Vreau sa fiu sănătos! (R)

Prezinta Izabela Marinescu

Jurnalisti: Izabela Marinescu, Grigore Vîrsta

Producător Beatrice Cioba

(Reluare)
 
Performanţele olimpicilor români, recompensate la „Gala COSR”

Tricolorii medaliați la Jocurile Olimpice și Paralimpice Paris 2024 au fost premiați cu mașini, în semn de recunoștință pentru performanțele lor ...

Catinca și Cori, cele mai drăgălașe surprize la „Revelion între prieteni”

Cu siguranţă, cei mai tineri, dar și cei mai răsfățați oaspeţi la filmările „Revelionului între prieteni” (TVR INFO, de la ora 20:30) au fost ...

Laura Fronoiu: „Sărbătorile de iarnă sunt speciale mai ales pentru că îmi aduc toată familia acasă!”

Jurnalişi, vedete, oameni de televiziune povestesc, în cadrul campaniei TVR „Zi-le de Sărbătoare”, despre Crăciunul copilăriei lor, despre ...

 

#tvr1