Programul oferit de TVR 1 telespectatorilor săi în noaptea de Revelion a constituit o alternativă competitivă la oferta televiziunilor comerciale.
Numeroși români au ales să petreacă momentul trecerii în Noul An alături de prima televiziune din viața lor.
Nu mai puțin de 1.069.000 de telespectatori din întreaga țară au fost cu ochii pe TVR 1 la miezul nopții, plasând principalul post al Televiziunii Române pe locul al doilea în clasamentul audiențelor. La ora 0.00, ratingul înregistrat de TVR 1 la nivel național era de 5,8%, iar cota de piață atingea 10,1%.
De altfel, aceeași poziție a doua a ocupat-o TVR 1 pe întreaga durată a părților a treia, a patra și a cincea din programul de Revelion, mai exact, de la ora 22.30 și până aproape de ora 1.00. În intervalul orar 22.30 – 0.58, principalul post al Televiziunii Române a fost urmărit de o medie de 850.000 de telespectatori, la nivel național, ceea ce corespunde unui rating mediu de 4,6% și unui share mediu de 8%.
Între orele 22.30 – 23.13, pe durata părții a treia a show-ului, 822.000 de telespectatori au urmărit TVR 1, la nivel național, procentele înregistrate fiind de 4,4% rating mediu, respectiv 7,5% cotă medie de piață. De la 23.17 la 23.53, o medie națională de 903.000 de români au urmărit partea a patra a programului TVR 1 de Revelion, corespunzând unui rating mediu de 4,9% și unui share mediu de 8,4%.
Iar cea de-a cincea parte, difuzată în intervalul 0.02 – 0.58, a fost vizionată, în medie, de 843.000 de telespectatori din toată țara (rating mediu de 4,6%, cotă medie de piață de 8,2%).
La TVR 1, TVR HD, TVR Internațional şi TVR+, în noaptea dintre ani, începând cu ora 21.00, am fost martorii multor evenimente cu totul neaşteptate!
Vedete cu clasă s-au oprit de Revelion pe la Televiziunea Română, într-o paradă a celor mai performante şi iubite emisiuni de divertisment ale TVR din ultimii 25 de ani, oferind telespectatorilor mari surprize. Iar lor li s-au alăturat, în decorul de sărbătoare al Revelionului, şi vedete ale celor mai performante emisiuni din prezent ale TVR.
Mai mult, Revelionul a fost un pretext pentru TVR de a-şi pune în lumina reflectoarelor vedetele şi succesele mai vechi sau mai noi. Astfel, după 25 de ani de televiziune liberă, TVR a prezentat telespectatorilor săi cele mai de succes formate şi cele mai iubite vedete, ajungand la inima lor.
Mai multe detalii AICI.
*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv"