Povestea Alinei a fost prima aleasă de echipa Prețuiește viața drept exemplu în Campania Bunului Simț, proaspăt lansată în emisiunea de la TVR 1.
Alina este tânăra care a ales să își deschidă - și nu a fost ușor - o ceainărie caritabila căreia i se dedică în totalitate, sprijinind astfel în chip minunat copiii bolnavi de cancer de la Spitalul Fundeni.
Ea ar fi putut lucra în management sau ar fi putut fi coregraf conform studiilor sale, dar spune că simte că inima sa bate cu folos astfel, dând mai departe, și asta se vede făcând și peste 50 de ani, nu doar astăzi: să ajute prin Merci Charity Boutique.
E o poveste despre generozitate, omenie, bun simț. Despre cei 7 ani de acasă, într-o lume în care bunul simț este din ce în ce mai greu de găsit. În Campania bunului simț pe care au lansat-o, nu întâmplător, de ziua noastră, a românilor, 1 decembrie, echipa nu dăruit un trofeu, ci un simbol: l-au numit, simplu, Borcanul Bunului Simț.
Îndemnul celor de la Prețuiește viața este: „Dacă îl ai în casă, dă-ți silința să adaugi mereu în el răvașe cu vorbe de bun simț, cu cuvinte calde, fă acest joc cu copiii tăi dacă ești părinte, extrage cuvintele bune că pâinea caldă și magice în zilele de sărbătoare sau în duminicile în familie, pentru că bunul simț se învață în fiecare zi, puțin câte puțin. Noi l-am umplut pe al Alinei cu mesaje inspiraționale din înțelepciunea lumii și i l-am dăruit să îl folosească în cafeneaua sa, împreună cu prietenii, oameni buni la suflet și cărora le păsa de cei din jur. Mulțumiri pentru susținere partenerului nostru, Pate Bucegi!”