Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES Vezi și Politica de Confidenţialitate care face referire la modul în care colectăm, folosim şi partajăm datele dumneavoastră pentru a va oferi serviciile TVR precum şi modul în care folosim platformele sociale.
DRAGOŞ PĂTRARU
„Le promit telespectatorilor că fiecare secundă din emisiune e făcută în interesul lor.”
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
Dragoş Pătraru
EMISIUNI
Gândeşte verde

Ploieşteanul Dragoş Pătraru, realizator şi moderator al late night show-ului de autor Starea naţiei de la TVR 1 şi-a început activitatea jurnalistică la ziarul „Prahova”, în 1996, unde a fost redactor. De atunci, a mai ocupat funcţiile de producător şi realizator de emisiuni la Radio Contact Ploieşti, unde a coordonat şi departamentul de ştiri. A fondat şi condus, începând cu anul 2000, publicaţia „Fair Play de Prahova” şi săptămânalul de anchetă şi satiră „altPHel”.

Din 2008, Dragoş Pătraru a făcut performanţă în rândul televiziunilor locale, cu Prahova TV, post pe care l-a condus până în 2012. Timp de doi ani, a fost producător, editor şi prezentator la România TV.

Dragoş Pătraru este căsătorit cu Monica, din 1999, împreună cu care are doi copii: Andreea - 12 ani şi Robert - 7 ani.

Despre realizarea emisiunii sale la Televiziunea Română, Dragoş Pătraru spune că „un format precum cel gândit de noi, echipa care stă în spatele acestei emisiuni, nu poate avea o gazdă mai bună decât postul public de televiziune. Este și principalul motiv pentru care am acceptat această provocare. Aici, suntem feriți de etichete”.

Oamenii - adaugă Dragoş - trebuie să se aştepte la „un produs bine lucrat, la un produs de calitate, pentru care o echipă de profesioniști lucrează de dimineața până noaptea”. Starea naţiei este o emisiune echilibrată, „care nu le va spune [telespectatorilor] ce au de făcut, ci le va oferi informații și întrebări care să-i ajute să ia decizii în cunoștință de cauză”.

„Le promit telespectatorilor că fiecare secundă din emisiune e făcută, ca şi până acum în cazul emisiunii noastre, în interesul lor. Doar sunt noii noştri patroni, nu?”